Friday, January 9, 2009

Malam Rabu yg lps, aku & suami pergi menjenguk anak kami...
Wah..dah makin membesar anak mama & ayah...
seronok aku melihat gelagatnya...
Syukur ku kehadrat Ilahi...
Atas segala kurniaan-Nya padaku dan suami...

Sekarang dia dah semakin pintar...
sudah pandai bermain... :)
bila aku @ suami berbual dengannya...
dia akan tersenyum..
mulut dah ternganga nak berbual...
sesekali terkeluar juga suara... :)
seolah2 ada sesuatu yg dia nak ceritakan...
aduh.. indahnya saat tue...

Seronok pulak aku mengagahnya...
yelah..
puas melihat dia tersenyum...
InsyaAllah..
nnt aku akan masukkan gambar yang aku ambil malam tue... :)

itulah dia...
seorg anak yg masih kecil...
yg kini menjadi tanggungjawab aku dan suami utk membentuknya...
seperti sehelai kain putih...
yang bersih...
hanya perlu dicorak...
utk mencantikkan nya lagi...

Muhammad Ali Imran...
Anak mama & ayah...
Mama doakan sayang mama nie sihat sentiasa...
semoga sayang mama menjadi anak yang soleh...
dan insan yang bertakwa...
InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....