Monday, November 16, 2009

Buku Inspirasi Contest...

Satu contest yg lain dr yg lain...
Utk contest nie saya x perlu tempek gambaq Imran..
Tp tempek gmbr buku yg menjadi pilihan saya...
Jwb 2 soalan yg dikemukakan oleh Puan Masayu..

Actually, saya tahu contest nie pun setelah melawat blog Siti Sifir..
Terdetik plak di hati nie nak join.
Sekadar berkongsi rasa & pendapat., x salah rasanya.

1. Apakah status anda kini?
Wanita bekerjaya..

2. Apakah impian anda pada masa hadapan?
Saya ingin menjadi seorang ibu yg bekerja dr rumah, tp mampu menjana pendapatan buat keluarga.. Ingin meluangkan lbh byk masa saya bersama anak2 dan keluarga.. Ingin mempunyai jadual kerja yg lebih fleksibel.. Tp masih blm jumpa jln yg btl2 meyakinkan saya utk bekerja dr rumah. Masih tercari2 kerja sambilan yg mampu dilakukan dr rumah.. Dlm keadaan ekonomi skrg, byk yg perlu difikirkan..

Buku yg menjadi pilihan saya...


No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....