Monday, July 20, 2009

Aduh.. Sedihnyer...

Semalam, lepas bg Imran makan ubat and tidokan dia,
aku pun sajer menjenguk blog kawan2 aku yg lain...
Ingat lepas round blog kengkawan, aku ingat nak update ttg our weekend.
Masa aku tiba kat blog ~ibu arifa~. Dia kata dia ada baca citer from satu blog,
sedih sangat. So aku pun nak juga tahu apa citer nya..
Aku pun buka la link yg ditulis kat situ... mulancomey.blogspot.com

Ya Allah... Memang sedih sangat... Memang menyentuh naluri keibuan aku...
Aku yg tak kenal Kak Jie pun turut merasa sedih..
Aku rasa sesapa jer yg baca story ni sure akan menitiskan air mata...

Memang berat dangat dugaan yg menimpa Kak Jie kali ni.
Semoga Allah bagi Kak Jie kekuatan serta kesabaran dalam menempuh dugaan ni
serta ketabahan melalui hari2 yang mendatang..

To all my frenz... Marilah kita sama2 berdoa semoga Kak Jie serta keluarga terus tabah
dan cekal meneruskan kehidupan ini... Jadikanlah semangat juang yg ada pada Kak Jie ini
sebagai satu contoh tauladan...

Sorry la ari ni baru dpt wat entry nie, semlm lps baca kisah Kak Jie my hubby guna laptop..
Biasa la layan dia punya Naruto... So about my weekend aku akan buat entry lain key...


No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....