Tuesday, July 7, 2009

Mysnshine2u GiveAway- 7th Entry

Wah..wah...wah..
Nampaknya, ada lagi produk yang dijual oleh Mysunshine2u yang belum aku citer kat korang..
Banyak juga yer produk yg dijual di sini Mysunshine2u ..
Rasa nya ini memang byk membantu para mommies yg bekerjaya seperti aku...
Bukan apa, aku rasa dr sini Mysunshine2u jugak kita dpt pelbagai info ttg brg baby...
Yg cantik and cute sesuai untuk para bayi...

Tak caya?? Jom kita tengok produk ni pulak...
Cloth Diaper...

Animal print cotton with hidden layer of PUL
Aku suker yg ini... Kartun dia cute..
Sure comel kalau anak aku pakai..
Pastu jalan terkedek2...
Owh... Sooo sweet...

imported cloth diaper
arinPoly Print

- Blue Camo
-LARGE SIZE
- Waist 38-61cm, Weight 10-18kg

Product Information
Front Snap Pocket Nappy
- 1 MIL Poly Print PUL Outer
- Blue Camo. White fleece inner.
RM69.90 (Insert- Not Included)
additional microfibe insert RM12.00


Monkeys on butter - LARGE SIZE

Product Information
Front Snap Pocket Nappy
- 1 MIL Poly Print PUL Outer .
White fleece inner.
RM69.90 (Insert- Not Included)
additional microfibe insert RM12.00

Pergi mengaji menaiki cooper,
Dengan berpakaian baju melayu,
Jom kita tengok cloth diaper,
Salah satu produk Mysunshine2u.

No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....