Friday, July 10, 2009

The Unique Wedding Photo Contest

Hai...
Masa tuk ber'Contest' lagi...
Yeeeaaahhhaaaa.....
Kali ni aku join contest yg dianjurkan oleh e-caR NazRin aka ibuEiymann
'The Unique Wedding Photo Contest'

Contest ni bersempena ulangtahun perkahwinan Kak Ecar yang ke-4
Sooooo.....
Selamat Ulang Tahun Yg Ke-4 Buat pasangan romantis
EcaR & Nazrin pada 020709
^_^



- Nama uolls & suami/isteri:
Subky/ Azirah
- Tarikh Tunang, Nikah, Bersanding, Resepsi, Bertandang etc:
Tarikh Tunang: 260807
Tarikh Nikah: 221207
Tarikh Bersanding : 231207
Tarikh Bertandang : 291207
i) kenapa uolls rasa gambar yang dipilih itu UNIK/UNIC/UNIQUE..??
Well bagi aku picture ni paling unik. Bila terbaca jer tentang contest nie, aku terus teringat picture nie. Korang tgk pun sure terasa pelikkan bila tengok picture nie....
Ok, cuba korang tengok betul-betul... Ada gambar budak perempuan yg pakai baju warna merah kan??? Yg tengah pegang tangan aku tu... Hah, yg tu anak menakan aku aka anak kakak aku. Dia memang rapat sgt dgn aku sejak kecik lagi... Yelah satu-satunya anak menakan aku masa tue.. Picture nie diambil masa bertandang ke umah husband. Time tu family aku dah nak gerak balik Penang... So, anak menakan aku ni pun tarik la tangan aku ajak balik sama....
Hahahaha... Nak dijadikan citer plak masa tu husband aku pun tengah tarik tangan aku nak jumpa kawan dia kejap... So, bayangkan lah sorang tarik tangan kanan, sorang lagi sebelah kiri... Hahahhaaha... Habis kecoh kat situ. Si kecik tu tak mau lepas tangan aku.. Kesian kat dia. Terpaksa la aku slow talk dengan dia coz ibu ngan ayah dia pujuk pun dia tak nak...
Aduh.. Touching sungguh masa tue..... Huhuhuhuhu...

ii) kenapa uolls suka membaca blog e-caR NazRin aka ibuEiymann??
Aku suka terjah and jenguk blog Kak Ecar sebab ada info tentang breastfeeding..
Yelah, nak tau petua2 nak jadi full breastfeeding.. Si kecik Imran dulu taknak breastfeed..
Sekali bagi jer dia nangis.. Marah sungguh kalau susu lambat @ terlebih laju...
To all my frenz...
Kalau nak tahu lebih lanjut ttg contest nie korang boleh:-
link blog ini: http://ecaRNazRin.blogspot.com/
atau


No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....