Saturday, August 22, 2009

Dayang's Giveaway

Hahahahha...
Jadi keje plak tgh2 malam mengadap laptop buat giveaway...
Well apa salahnya kan?
Sebagai salah satu tanda sokongan pada rakan2 blogger...
Boleh tambah kenalan & meriahkan majlis...
Hehehhehee... Jgn marah nah...
Nanti kena jual....

Okeylah2...
Tak nak leter panjang2...
Pas nie nak masuk tido...
Esok nak bangun sahur plak...

Giveaway kali nie dianjurkan oleh Dayang
Actualy saya tahu bukan senang nak menang...
Dah byk pun contest yg saya join...
Tp tak menang2 lagi...
Tak per, sambil join Dayang's giveaway, saya blh promote hasil kerja tgn dia sekali..
Nak tgk, lawat jer blog Dayang...

Okey, nak tahu apa yg saya suka??
Hah nie hah....





Cantik tak? Sure korang pun terpikat...
Mula2 saya nak ambik hair clips,tp x der anak perempuan...
So, saya pilih yg nie...
Boleh saya gantung kat freeze saya...
Saya ngan hubby pun mmg minat kumpul brg2 mcm freeze megnet...
Kalau tgk hair clips saya tentu gila nak bagi kat anak kakak saya...
Hahahhaa.. sure comei budak dua org tu pakai...

Okey, saya dah pilih hasil kerja tangan Dayang yg saya minat...
Korang tak nak pilih ker?
Nak join? Penuhi syarat yg telah Dayang tetapkan kat Dayang's giveaway.
Cepat... sblm 31 Ogos 2009 key...


No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....