Thursday, August 6, 2009

Giveaway Breupa Buku Penjagaan Bayi

Tadi masa saya tgh menjengah blog ke blog...
Saya terjumpa blog Wati
Wati ada buat satu giveaway buku baby...



Wah apa lagi, terus saya buat posting nie..
Sejak ada Imran, saya alway cari peluang mendapatkan brg2 berkaitan baby..
So.. apa lagi. takkan nak lps kan peluangkan?
Nak tahu lbh lanjut lawat blog GIFT WITH A TWIST

Biasanya saya dptkan maklumat berkenaan baby melalui Majalah Pa&Ma jer...
Buku2 mcm ni mms sesuai utk mereka yg baru bergelar mama mcm saya
or bakal bergelar mama...
So rasanya tak salah kita mencuba..
Buat menambah pengetahuan kita...
Kalau saya dapat buku nie boleh saya amalkan dlm penjagaan Imran
Lepas tu blh saya pinjamkan pada SIL.
Dia pun tgh mengandungkan anak sulung.
And to my sister, yg juga sedang mengandung...

I think this book good for us as a mother..
just go to GIFT WITH A TWIST
The more the merrier...



No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....