Friday, August 21, 2009

Lama tak update...

Salam kawan2 semua...
Terasa sudah agak lama saya tak membuat posting story about family saya kan?
Mula2 saya ingat nak wat story about Family Day last week..
Mcm yg saya janjikan sblm nie...
Erm... Tapi, gambar blm bleh upload...
So, terpaksa la saya tangguhkan dulu niat di hati nie...

Ok, back to our story.
Saya nie dah 3 hari berturut2 dok kat umah...
X masuk opis. Atau dlm erti kata lain tak blh nak masuk opis.
Anak saya Imran x sihat...
Dia x demam, just batuk.
Tp batuk dia teruk sgt. Sampai muntah2, risau plak tgk keadaan dia.
So ari rabu yg lps saya ngan hubby decide bawa Imran jumpa Pakar Kanak2 kt DEMC.
Doktor kata kahak byk dlm paru2 Imran.
So jgn antar nursery dahulu. Jga dia kat umah... Doktor bg surat utk bg kat HR.
Pas tu kena sedut pump... Doktor kata ubat utk pecah kahak....

Hurm.. so far tgk better la sikit.
x der la kerap sgt batuk2... Kalau batuk pun x der lah smpai muntah...
Hope oklah... Ari Rabu dpn ada appoinment lg sekali.
Kalau still tak ok, maybe kena tahan wad.
But so far mmg tgk dh ok...
InsyaAllah, x der apa kot...

Esok dh mula puasa...
Semoga kami sekeluarga dpt menjalani ibadah puasa tahun ini dgn lebih baik bebanding thn sebelum ni...

Anyway... Selamat Berpuasa....



No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....