Friday, August 14, 2009

Sweet Moments Baby Love 1st Give Away Contest



Sweet Moments Baby Love 1st Give Away Contest
nama anda & pasangan....
Azie-rah & Subky
nama baby & umur....
Muhammad Ali Imran ( 9 months- now )
bila foto nie diambil & di mana
For info, picture ni telah di capture masa kat umah MIL.
Around Jan 2009. Masa tu my baby umur 2 bln lebih...
kenapa pilih foto nie erk.....
Kenapa saya suke rumah saya...
Kenapa saya suka rumah saya...
Sebab dia bestttt....
Eh silap... kenapa saya pilih photo nie erk??
Sebab saya suka tgk muka my hubby ngan anak saya time tue..
Hubby sanggup botakkan kepala dia mcm baby...
Mula2 bimbang gak takut hubby tak biasa ngan kepala botak..
Tp sbb hubby dah sungguh2 nak botakkan kepala, as his wife saya berdiri teguh menyokong...
Hehehehe... And hasilnya... Sejibik serupa....
Sah anak ayah...
Betul tak? Dah tu my baby pulak siap blh pandang kamera time tue...
So cute.... (^-^)
Thanks to Pn. Intan di atas kesudiannya menganjurkan contest kali nie..
Actualy Pn Intan anjur contest nie sempena dia bakal menjadi ibu...
Wow.. Congratulations!!!!
Nak tahu syarat2 nya??? Ahh, mudah jer..
Just check it at here -----> 4 love diamond....
To Pn Intan, saya dah laksanakan segala syarat yg ditetapkan..
Hope i can win this contest... Hehehehe...
InsyaAllah....





No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....