Tuesday, August 18, 2009

Tak Der Mood @ Letih?

Hurmmmm...1st of all saya nak mengeluh panjang dulu coz saya pun rasa mcm tak der mood @ maybe letih menguruskan umah yg berselerak after coming back from my Family Day... Sepatutnya saya eppy, tp blk dr Johor rasa mcm makin tertekan.. makin pressure...
Entahla.. So far masih mampu menyabarkan diri....

Semalam penat giler, badan dah sakit2... Letih sgt gamaknyer...
Kepala dah ding dong.. Plan nak menjahit pun tak jd...
Mana ngan brg2 ari tu blm siap kemas.. Berterabur...
Kalau tak kemas... sapa nak kemaskan??? Hurmmm... Cek la jugak nak kena buat semua tue...
Dlm duk letih, sakit2 bdn, nk kena settlekan jgk apa2 yg perlu (basuh sumer baju2..., kemas beg2 yg dh digunakan, basuh pinggan mangkuk lagi... ngan nak cuci botol susu Imran sebelum tido sbb pagi nnt nak bw pi nursery plak... kemas2 beg Imran, bilik x dpt nk settlekan lg coz saya dah x larat sgt dah)

Nak harapkan org lain tolong...??? Siapa??? Siapakah yg sudi menghulur bantuan padaku tanpa perlu diminta???? Siapa???? Hurmmmm... nasib badan lakan.....
Or saya patut mencari maid??? Owh tidak... Rasa mcm tak der privacy nnt... Umah pun kecik jer...

Imran plak skrg dh pandai wat perangai.. Tak nak dok main sendiri..
Nak berdukung jer.. Dia pun tak berapa sihat... Dok batuk2....
Tulah.. Tak tau aku nie tak der mood ker letih?
Apa2 pun layanzzzz jer lah......


No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....