Tuesday, October 20, 2009

Mendaki Gunung Kinabalu- Part 1


Salam semua...
Rasanya dah lama tak buat entry yg berceloteh ttg kehidupan kami sekeluarga...
So, rasanya this time saya patut berceloteh, berkongsi dgn kengkawan about aktiviti family saya.

Okey..
Ingat lagi tak ttg entry nie --> Siaran terhenti buat seketika ?
Hah.. Dlm entry tu saya ada mention yg saya nak ke Kota Kinabalu..
Pasti ramai yg tertanya2..
Tiba2 jer nak ke sana..
Hehehehe...

Actually dh lama plan nak ke sana..
Dah booking flight sejak dr dlm pantang lg..
Join team member my hubby mendaki Gunung Kinabalu...
Hahahaha.. Mcm x caye jer saya leh join.
Bkn apa coz aktiviti tu dh lama ditinggalkan sejak habis zmn sekolah lg...

Imran terpaksa saya tinggalkan dgn MIL.
Berat jugak rasanya nk tinggalkan Imran lama2..
Tp my hubby ckp kena bg dia berdikari
X der la selalu ngan kita jer..
Sorry yer sayang.. Mama x leh bawak awak.
Awak kecik lg.. Nnt dh bsr awak ajak kwn2 awak yer... ;)

So, lps anta Imran ke rumah MIL
My hubby minta tlg adik dia (Zack) hantarkan kitorang ke LCCT
So, bermulalah perjalanan kitorg dgn team seramai 12 org...

Next entry saya akan sertakan tentatif and picture sepanjang perjalanan mendaki Gunung Kinabalu..
View nyer mmg cantik sgt...
So, nantikan entry yg seterusnya key..
Adios...

No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....