Friday, December 17, 2010

Mision Mama & Ali (6th day)

Alhamdulillah, my hubby dah selamat sampai
Seronok Ali bila tgk ayah dia dh balik
Siap dpt mainan Ben 10 lg..
Hurm.. Mmg minat btl dia dgn Ben 10..
Ketiga2 hero tu dah lena diulit mimpi.. Hehehhehe..
My hubby keletihan o/station 1 week
Terkejar dgn keje pastu pi tgk abah x sihat..
Sian dia...

Keyla,
Apa perkembangan Mision Mama & Ali (day 6th)
Adakah semakin membanggakan @ masih seperti semalam?
Hehehhehe....

Alhamdulillah, berkat hari Jumaat. Penghulu segala hari
Mision mama hari nie berjalan dgn lancar & jayanya
Yeayyyyyyy!!!!!!!!!!!
Suke sgt sbb mision ni akhirnya berjaya pada hari ke-6
Ali berjaya memberitahu mama setiap kali dia nk kencing @ berak..
Tahniah to my boy, Ali Imran...

Pengalaman utk hari ke-6 nie...
Hurm.. Ptg td saya bawa Ali turun main kat play area di tingkat bawah
Lps main about 45 minit, kami pun gerak balik
Singgah la sekejap kat kedai sbb saya nak beli planta
Masa nak bayar, Ali ckp
"Mama, Ali nak cing"
Alamak... Boleh ker dia tahan
"Ali jap erk. Jgn kencing lg tau. Jom kita balik umah cpt"
Alhamdulillah, dia berjaya. Sampai jer rumah, saya terus buka seluar dia and bawa ke tandas.
Fuh... Nasib baik dia x kencing dlm kedai @ lif.
Kalau tidak.... Haru....
Hehhehehehe...

Apa pun saya bersyukur sgt..
Akhirnya hari nie Ali berjaya dlm potty training nya
Hope ia akan terus kekal, malah lebih baik di hari esok...
Okeylah, nnt2 saya bebel lagi ttg potty training Ali key.
Rasa mcm nk masuk tdo..
Nak join hero bertiga tue tdo
Bye..
Adios...

No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....