Thursday, January 27, 2011

Aduhai anak2...


Org kata x baik marah2 anak
Pukul2 anak
And saya pun actualy x sampai ati nak marah2 or pukul2 anak
Bila dah termarah or terpukul, mula la nyesal..

Ish.. camna nak buat agar anak dgr ckp yer...
Dh mcm2 cara gak saya try...
Ckp secara baik...
Bg contoh yg baik...
But still camtu...
And makin besar makin menjadi plak...
Cakap mamanya nie dibuat derk jer..

Duhai la anak2...
Apa lg yg mama perlu buat
Kat mana lg silapnyer sayang??
Mama x nak jd mama yg garang sebenarnya
Kalau boleh mama nak jd kawan tuk anak2 mama
Jd tempat anak2 mama luahkan rasa n berkongsi cerita..

Mama harap semoga suatu hari nnt anak2 mama baca luahan hati mama nie...
Tolonglah mama dlm memahami anak2 mama...
Sbb mama sayang anak2 mama...


2 comments:

  1. biaselah kak zirah..anak2 kecik lagi susah nak bagi depa paham kita..depa tau happy jer..sabar bebyk yer..kita pun sama kdg2 hilang sabar gak tp cuba utk x nak pukul2 ni kesian..

    ReplyDelete
  2. Itulah... Mmg ssh nak wat bg depa fhm. Tu yg membuatkan diri kena semakin bersabar...
    Hrp2 dikurniakan tahap kesabaran yg max dlm mendidik anak2 n jauhkan dr sikap suka memukul anak2..

    ReplyDelete

Feel Free To Leave Your Comment Lor....