Wednesday, February 25, 2009

Argh... Tensen..Tensen Sungguh...

Hmmmm... naper ntah ari nie aku rasa tensen yg teramat...
Actualy bkn baru ari nie... since awal minggu lg...
tp yg pelik bin ajaibnya... aku sendiri tak tau knp aku tensen sgt...
mcm serabut semacam jer kepala otak aku nie...
serba tak kena dibuatnya... puas aku piki...
aku selidik... kaji... still tak jmpa punca aku jd tensen sebegini...
hahahaha... aku rasa post aku nie pun dh mcm org tak betul kan???
x perlah.. maybe dgn cara camni aku leh kurangkan sket tensen aku nie...
for ur info tensen aku nie makin bertambah pg td...
knp?
coz...pg td aku dh kuar awal dr biasa dh...
tiba2 ujan... oklah 2, rahmat Allah utk umatnya...
yg membuatkan aku sakit ati, aku terpaksa menempuh jemm yg teruk...
dr susur seksyen 15... accident 3 bijik kete...
sampai kat tol batu 3 pun jemm lg...
kat tol tu dh mmg alwiz jemm.. aku mmg dh tau sgt la...
masuk susur subang pun jemm jugakkk...
geramnya aku... biasa nyer tak jemm pun...
kul 8 aku still kat dpn sunway piramid lagi...
argh... jwbnya aku lmbt la ari nie...
hmmm... zikir azirah.. zikir...
ingat Allah... sabar byk.... kata hati aku....
lps jer tol sunway... jln dh ok..
line clear... Alhamdulillah... lega la sikit...
aku pun speed lebih la sikit ari nie...
yelah.. dh lewat nie...
elok keluar susur NPE nak ke opis aku jem jugak lagi...
Ya Allah.... kesabaran ku teruji sgt ari nie..
kenapalah ari nie jemm teruk sgt...
blh kata semua jln plak tue...
sampai tmpt parking dh hmpir penuh...
Syukur la dpt gak parking walau nun jauh ke dalam...
tak per lah... yg pntg aku smpai opis dgn selamat walaupun aku terlewat...
mmg ari nie dlm sejarah la nmpknyer...
huhuhuhuhu....
toce ..arigato.. vanakem... welkam...
tata .. aku tensen hari ni..
huhuhu....


No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....