Wednesday, February 25, 2009

Sah Aku Tgh Tensen...

Aduhai... sesungguhnya di sini aku ingin membuat sedikit pengesahan...
aku telah disahkan tensen yg teramat...
tp blm kritikal lagi erk..
hahahaha...
why? knp aku ckp cam tue?
well.. begini citernya...
lunch time td.. disebabkan aku tensen+mls nk dok kt opis...
aku pun kuar ke umah mak mertua aku...
nak tgk anak aku.... Muhammad Ali Imran...
actually dekat jer dr opis aku nie...
aku pun slowly drive kete aku...
otak ntah melayang ke mana...
tiba2....
eh.. nie jln nk balik umah aku.
bkn nak ke umah mak mertua aku...
Ya Allah.... aku dh salah jln lor...
haiii... naper ngan aku nie...
so, terpaksa la aku main pusing jalan jauh....
hahahaha... pada muka...

disebabkan hal ini maka aku mmg disahkan tensen...
huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....