Tuesday, February 3, 2009

Pesta Buku Alaf 21...

Peluang cuti hujung minggu yg lalu aku isi dgn menghadiri Pesta Buku Alaf 21...
Well aku adalah antara peminit novel keluaran Alaf 21....
Mmg best sgt.. yelah.. 1st time aku join jualan anjuran Alaf 21...
Harga dr serendah RM5.00, naik rambang mata nak buat pilihan.
Bukan itu jer, buku-buku novel diberi diskaun sampai 30% ....

Wah.. mmg best sgt2..
bukan senang nak dpt peluang mcm nie...
mujur la ada member kat opis aku inform pasal Pesta Buku nie..
kalau tak sure melepas aku...
And yg paling best....
Thanks to my husband and my little prince...
Husband aku mmg sporting giler....
Dia tlg jagakan our little prince...
so aku leh la belek2 buku yg aku nak beli... :)
Anak aku pun bagus...
tak merengek walau pun mama dia nie dok sibuk membelek buku2 yg nak dibeli...

Belek punya belek...
pilih punya pilih...
tgk2 dah nak dkt penuh satu bakul....
ada la dlm 10 buah novel yg aku pilih...
kalau ikutkan hati..
nak jer beli lagi...
tp ish... control..control...
jgn lebih2 sgt... melampau sgt plak nnt...
huahuahua...
Apa pun tahniah kat Alaf 21...
len kali wat la lagi...
wat kerap2 lagi pun ok gak...
hehehe.... diskaun lbh lagi pun ok gak.... :P
10 buah buku... RM 136.60 sahaja...
aku dh jimat more than RM 50...
wow... best nyer....
mmg sanggup berbelanja lebih...
len kali aku bleh la mai lagi...

No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....