Tuesday, December 14, 2010

Kelly Amani Online Shopping Giveaway


Last minit nak join giveaway nie ----> Kelly Amani Online Shopping Giveaway
Jom la join. Click jer kat SINI


Apa yg perlu dilakukan?
1. Jd follower blog Abby. ---> Dah!
2. Letakkan banner kat atas tue di blog anda. --> Siap!
3. Jawap 3 soalan di bawah...

Komen Sedikit Pasal Blog Abby Online Shopping ( yang membina ) kutuk2 tamau!! :p
Okey.. Abby nak komen erk? Ok, komen ni ikhlas dari Azie tau. Jgn kecik hati kalau ada yg tak sesuai..

1. Azie rasa blog nie dh cantik & sweet. Just background colour tu kalau letak colour yg lbh lembut lg sesuai kot. X nampak serabut sgt..
2. Mgkn Abby boleh tambah label utk setiap post (Contoh; handbag, purse) and letakkan di sidebar. Memudahkan pelanggan yg dtg utk melihat koleksi @ design yg ada. Bila pelanggan dtg nak cari handbag, just tekan label handbag. Semua dh terbentang kat situ. X der yg termiss..
3. Rajin2 buat giveaway @ contest. Lg mudah org nak kenal blog Abby nie.
4. Abby patut tukar design header tue. X berapa nampak la. Cuba design bg lbh menarik.

Kenapa pihak Abby Online kene bagi Hadiah ni kat korang..??
Sebab.....
1. Saya dh terberkenan kat handbag tue.. Cantik & exclusive..
2. Kalau saya dpt, nnt boleh saya tlg promote pd kawan2 kat mana saya dpt handbag tue..
3. Design bag kat sini mmg trendy. I like...
4. Anniversary saya next week. Maybe blh jd hadiah tuk anniversary saya. Hehehehhe.. Blh x kalau mcm tue.. ^_^

Ucapan yang terbaek tuk Blog ini...hihihihi...
And last sekali, saya doakan semoga blog Abby ni akan terus success dan dikenali di arena maya ini.. I'Allah, Abby akan ada pelanggan tetap suatu hari nnt.

Ok, semua soalan Abby dh dijawab.
Alhamdulillah dah selesai sblm closing date esok, 15 Dec 2010.
Harap2 ada rezeki dpt handbag percuma... (^_^)


No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....