Thursday, February 10, 2011

Naluri seorang mama...

Assalamualaikum...
How ur day?
Ari ni kat sini agak panas...
Hurm.. Mmg tgh panas pun.
Berkuap plak rasanya...

Okey, actualy saya nak story about last nite
Around 9pm
My lil son dah tdo..
Ali? Bkn.. Alif
Biasanya saya tidokan dia atas katil biasa jer

Itulah, nak dijadikan citer
After having dinner, me, my hubby n ali layan cd
Citer shrek..
Tiba2 saya dgr bunyi
Biasanya saya buat x tahu jer
Tp tulah, naluri seorg mama.
Saya bgn jenguk dalam bilik,
Ya Allah, Alif dh kat meja telefon.
Tangan dh atas telefon, sikit lagi dh nak jatuh...

1st pic: Kat sinilah biasanya Alif tido.
And picture kat bawah kat mana Alif
ada masa saya masuk bilik semalam...

Syukur sgt2...
Hai la anak mama nie...
Dah boleh naik melepasi sempadan nampaknya..

Today,
saya dh x berani nak tidokan dia atas katil cam selalu
Takut nnt x sedar dia bgn
Takut dia terjatuh katil..
So, saya tidokan dia dalam katil baby.
Saya rasa lebih tenang nak wat keje.

Tenang sikit hati mama bila anak mama tido dlm katil baby nie...

No comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave Your Comment Lor....